Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали алфата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали алфата.

    Преди 1 ден запалих без проблем, днес отивам да върша работа, качвам се в колата.. не пали. Вчера сменях лостчето за фаровете и това за чистачките. Възможно ли е от там да съм прецакал нещо, или да е дала на късо някъде ? При завъртане на ключа, колата не прави нищо по-различно от преди, само че вместо да запали от четвърт, продължава да се мъчи. Предположения от какво може да е проблема ?
    166 2.4 JTD

  • #2
    Като дадеш на контакт чуваш ли бебзиновата помпа да сработва ?
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

    Comment


    • #3
      Утре ще я проверя.. Въпроса е, може ли помпата да даде фира, ако е дала на късо при кабелите на светлините..
      166 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Хмм... Не мисля. Възножно е бушона на помпата да си разместил или разбутал. Беше някой от 4те под дебитомера. Виж и като дадеш на контакт какво се случва изобщо. Аз имах подобен проблем и ми беше думнал бушон services .... ха ха. Ама тогава нишо не бачкаше в колата и само въртеше стартера. Друг възможен проблем е датчика на коляновия вал да е дал фира...
        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

        Comment


        • #5
          Ще видя бушоните, точно тях вече ги сложих в списъка с възможни повреди. При контакт няма абсолютно никаква разлика от преди повредата, дори при опит да запаля всичко е еднакво, по мои впечатления.. с изключение на това, че не пали. Ако е датчика на коляновия вал, как може да се установи ?
          166 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Като се измери, буксата му е до разширителния съд. Стойностити трябва да са 20 ома межди 1 и 2 пин на буксата на датчика
            Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

            Comment


            • #7
              Аз хубаво написах... Някои е изтрил обаче писанието ми...
              Питах каква е точно разновидноста на 155-ца която е въпросната...
              Помпата сработва само при първо даване на контакт (ако не е палена известно време) А на следващи врътвания на ключа не прави нищо, сработва чак когато се завърти контактния ключ в позиция "стартер" (това е за машините с по-старата електроника)...
              Отделно по спомени някои разновидности на 155-ца имаха и инерционен изключвател под седалката....
              Абе... я триите и тоя ми пост какво се хабя да пиша...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                1.8 TS Sport 127к.с. 92 година.
                166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                  1.8 TS Sport 127к.с. 92 година.
                  Хвани някои приятел и направете няколко теста...
                  Откачаш кабел от някоя свещ, слагаш там друга която опираш някъде ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на замасено място и въртите на стартер за да се види дали има високо...
                  За да неиска да пали грам или липсва искрата или горивото.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Колата има гориво със сигурност. Като дам контакт се чува едно жужене, което мисля че е от помпата. Отделно намирисва на бензин. Не разбирам все още до толкова, че да разбера какъв ми е проблема, днес се взирах под капака може би 2 часа без резултат. Ако може да ми препоръчате някакъв сервиз в София.. А пък ако имате идея в Студентски град дали са читави, още по-добре. Дори да не е сервиз, някой който разбира алфите също би помогнал..
                    Last edited by mirecyt; d.m.y г., 16:51.
                    166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                      Колата има гориво със сигурност. Като дам контакт се чува едно жужене, което мисля че е от помпата. Отделно намирисва на бензин. Не разбирам все още до толкова, че да разбера какъв ми е проблема, днес се взирах под капака може би 2 часа без резултат. Ако може да ми препоръчате някакъв сервиз в София.. А пък ако имате идея в Студентски град дали са читави, още по-добре. Дори да не е сервиз, някой който разбира алфите също би помогнал..
                      Студентски ми е наблизо, може към 6-7 днес да мина от там и да погледна... Не претендирам за някаква компетентност, но може да е нещо дребно....
                      Пишете къде е колата и един телефон и така...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        ще пиша на лично
                        166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          И аз мога да се включа по същото време защото знам че две глави мислят под добре от една
                          Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                          Comment


                          • #14
                            Свършихме работата, алфата запали, оказа се лоша връзка и стопени букси на бензинова помпа.
                            Благодаря много на mimouzunov и nedko87 , че се отзоваха също така и за отделеното време.
                            Last edited by mirecyt; d.m.y г., 21:34.
                            166 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Евала на такива колеги!

                              Comment

                              Working...
                              X